fileconversatie

19.40 U – E40 BRUSSEL -LEUVEN – FILE – GSM RINKELT – “BAAS”:

  • Hallo A., sorry dat ik je nog stoor maar ik moest je nog iets belangrijks vragen.
  • Geeft niet, ik ben nog steeds op weg naar huis, sta in de file.
  • Goh, ik ook, ik kom van Antwerpen en moet naar Leuven, het is hier ook erg.
  • Ah, maar ik ben ook op weg naar Leuven.
  • Dan zit je in dezelfde file? Misschien rijden we wel achter elkaar.
  • Wie weet. Zou wel grappig zijn.

(b. vraagt iets belangrijks, er wordt nog wat overlegd, de file vordert stapvoets)

  • Hé “baas”! Kijk eens links, je staat naast mij!
  • Neen, dat kan niet! Ik zie je niet!
  • Toch wel, ik zie jou, kijk, je staat vlak naast mij, maar ik rij met een bomma-auto want de mijne staat nog steeds in de garage. En je bent weer in overtreding!
  • Hé!? Ja, ik kan het niet laten hé.

(twee mensen kijken opzij en lachen idioot naar elkaar)

Plaats een reactie

Nog geen reacties

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

