blijde kerstboodschap

AAN ALLE MENSEN VAN GOED WIL

Annelies Beck heeft zich duidelijk herpakt in “De ochtend”. (Maar opgepast Annelies, je moet nu ook niet gaan overdrijven, iets mindere articulatie mag ook.) Er is nog hoop.
Goed zo Annelies!

• Radio1 zal zijn muziekkeuze bijsturen vanaf 1 januari. Dat stond vandaag in De Standaard. Ook Zjef Vanuytsel zal in de toekomst gedraaid worden.
Goed zo Radio 1.

Caroline Gennez zag er vorige week schitterend uit in Villa Politica, wat een stijlvolle jurk droeg ze. (Ik vrees echter dat het hier om een toevalstreffer gaat, gezien haar verschijning zopas in Ter Zake)
Goed zo Caroline!

• Meer en meer mensen ontdekken “Feist“, zelfs de muziekredacteuren van de één-programma’s! (Nu nog Catpower en Coco Rosie en Nouvelle Vague en Yeasayer en en en en..)
Goed zo, meer mensen!

Een mens zou nog gaan geloven dat de verzuchtingen op mijn blog gelezen wordt.

• Op de eerste ochtend van de winter werden we vergast (what’s in a word?) op een betoverend mooi winterlandschap. Zag u het ook? Je bleef kijken. (->update: het moet echt wel indrukwekkend geweest zijn, want zowat iedereen zag het deze keer! Hier en hier en hier en hier en wie ik nog vergeten ben mag zich gerust linken in een reactie, we kunnen er niet genoeg van krijgen!)
Goed zo, winter!

• Het gaat steeds beter met de Ipod, ik begin er zowaar plezier aan te krijgen. Met dank aan mijn blogbezoekers voor hun tips.
Goed zo, bezoekers!

Dank zij mijn Ipod en jullie werd ik zonet “geshuffeld” op een lang niet gehoord maar o zo mooi nummer van de meest sensationele liveperformer ter wereld en superb artiest. Kijk en luister en geniet mee!
5 reacties

  1. Goedemorgen,

    Wat een positieve post! Alles is goed en mooi. Ik zit zowaar met mijn mond vol tanden.

    Vriendelijke groet van de Spaanders voor de Vlaanders

  2. Geheel in de sfeer, Tom.

    Vrede op aarde!

    Vanaf 1 januari mag het weer.

  3. Vrees niet, ellende, kommer en kwel zal ook de boventoon voeren in 2008 op deze aardkloot.

    Was getekend

  4. Goed voor jou, maar ik blijf mij ergeren aan Beck, de presentatrice welteverstaan.
    Zolang Marc Coenen de baas is, zal er weinig veranderen op radio 1, vrees ik.
    Inderdaad, graag meer Coco Rosie. En nu ik toch bezig ben: graag ook meer Colleen!

  5. Daniel, eerlijk gezegd ik ook, maar de kerstgedachte zie je, wanneer “de lichtjes gedoofd zijn”, ga ik weer voluit!

    Ik hou mijn hart al vast voor 7 januari, de nieuwe Ter Zake, mét Annelies Beck.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

