een huis in toscane (2)

E’DA MOLTO CHE ABITA QUI?

Mijn dipje is over en wel geheel en al om deze reden: ik heb er eentje! De beste remedie!

Twee volle weken rust, cucina Italiana, betoverende landschappen, cultuur, schoonheid en centro storico’s. En verder eenzaam en alleen op mijn heuvel, ver weg van het dagelijks tranendal. Meer moet dat niet zijn. De rest van de wereld zie ik wel in boeiende reisreportages op tv en prachtige fotoboeken. Nog vijf maand te gaan. Ik heb mijn cursus Pronto weer bovengehaald.

Om alvast in de sfeer te komen, niet één, maar drie op een rij!

Italiaanse les (met wat Spaans tussendoor) – deel 8567 – laat de tongen maar rollen!

En, dames en heren, we gaan er stevig tegen aan. Alles geven!!

Om in alle rust te eindigen, een klassieke plakker:

10 reacties

  1. gradevole viaggio!!

  2. Heerlijk!!!! Ik heb geen tekeningetje nodig om te begrijpen hoe blij je bent. Is er internetaansluiting? Dan kan je ons tenminste een berichtje sturen met”zonnige groeten uit de hemel”
    Ah die Toscaanse heuvels, het is zowaar de tweede mooiste plek ter wereld. Het aftellen kan beginnen.
    (PS. Hoe ga je dat salon camoufleren?)

  3. Ah, zaligheid der zaligheden! Italië is zo verschrikkelijk mooi.
    Voor je er erg in hebt, zijn die vijf maanden om (en ben je weer vijf maanden ouder, maar kom).

  4. Tja, dat salon… De chef is ook niet erg te spreken over de keuken, maar met slechts twee personen was dit hieronder nét iets te hoog gegrepen:

    http://www.italyhome.org/uk/i1200345109/2034/object.html (Zo’n huis, op zo’n plek, how lucky can you be?! Je vraagt je af wie dààr wegloopt?)

    Maar het uitzicht maakt alles goed!

  5. Wil je a.u.b. zo’n link als die laatste niet meer doorsturen? Ik krijg daar ademnood van.

  6. Je zal dan wel tien om te zien missen in Blankenberge. Denk er toch nog maar eens goed over na.

    Was getekend

  7. test

  8. nog meer getest

  9. Dit is dus echt genieten; met z’n tweetjes, hoog in de bergen, eten op z’n Italiaans. En vijf maanden om naar uit te kijken.
    Groot geljk!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

