la vita tinta di rosa

DE ROZE BLOGWEEK *** ZUCHT

***gezellig samen ontbijten op de bank voor de tv (op VPRO) op zondagmorgen met twee dreumessen tegen je aangeplakt***vlinders in je buik***met deugniet-zoon van tien kattekwaad uithalen in de GB en ernstige zoon van twaalf berispend toekijkend***moeder worden***in een te kleine tent met zijn vieren tegen elkaar geplakt in een pikdonkere nacht op een onreglementaire plaats overnachten***met vijftien rond moeders tafel hutsepot eten***waanzinnig verliefd zijn***roken***Jelle languit op de bank bulderend van het lachen om “The Simpsons”***nagefloten worden op straat***dolle pret in de Efteling***caféklets, tooghangen en napraten***twintig keer na elkaar De Samson Rock luidkeels meezingen met J&B in de auto op weg naar de vakantiebestemming***dansen in discotheken en op concerten***fier zijn op tienerzonen die teken- en verhalenwedstrijden winnen en tv-programma’s presenteren***jong en mooi zijn***kinderen die je nodig hebben***de eerste kus***knuffelkinderhandjes en -lijfjes***stiekeme afspraakjes in de Las Vegas in Reetveerdegem***

ZUCHT *** ALLEMAAL VOORGOED VOORBIJ!

4 reacties

  1. Roze nostalgie over de dingen die voorbijgaan. Als je nu even door een roze bril naar die dingen kijkt dan zie je dat je voor alle verloren dingen, nieuwe dingen in de plaats krijgt. Kwestie van optimist te blijven. De mooiste uitspraak van een optimist heb ik bij Annemie gelezen: Ik moet wel op een bed van rozen liggen want ik voel de doornen in mijn vlees.

  2. Mijmeringen en melancholie: daar waag ook ik me wel meer dan eens aan. Achterom kijken is vaak zalig, maar ‘the road ahead’ brengt dan weer de spannende uitdagingen.

  3. Oei, het is allemaal nog niet voorbij hoor!

  4. Yesterday is history, tomorrow is future, today is present.
    Present = geschenk.
    Ik hoor het ze graag zeggen.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

