simpele verzuchtingen 02/1

“BINNEN DRIE WEKEN KOM IK VERDERWERKEN”

Zouden mijn principes overeind blijven wanneer ik een sportvrouw was en de kans kreeg om deel te nemen aan de Olympische spelen in China?***Gelukkig ben ik geen sportvrouw, dat dilemma wordt me bespaard***Of wanneer ik 50 eur per dag zou krijgen om reclame op mijn blog te zetten***Ja*** Waarom kijken zeven miljoen Nederlanders naar een programma over één “mysterieuze” “moord”zaak***Waarom is het plastic diepvriespotje net altijd één eetlepel te klein om het restje in te doen?***Mijn fonts zijn te groot zegt mijn baas***of bedoelt hij mijn mond?***Is “steftig dijladvies” een spoonerisme?***Het vervelende aan platenspelers is dat je om het half uur moet opstaan om de plaat om te draaien***Zou mijn tuinaannemer zich echt aan zijn beloofde afspraak houden?***Vraagt u zich nooit af wat die 1 achter elke tip staat te doen?***Zag u gisteren Panorama en nadien In Europa?***Boeiende televisie***Waarom kan in Parijs en Londen wat in Brussel niet kan*** Politieke moed?***Prettig gestoord is na schoonheid de grootste troost***Hoeveel keer slapen is het nog tot 12 juni?***Ik moet opletten met ironische mails*** Vooral als ik per ongeluk mijn baas in cc zet***Ik heb afgelopen weekend weer eens de lotto niet gewonnen***Zucht***

Simpele verzuchtingen 01/1

12 reacties

  1. Fantastisch, iemand die verwijst naar een door mij geïntroduceerd begrip in blogland! Liefhebbers van spoonerismen moeten maar eens een kijkje gaan nemen op http://melancholia.typepad.com. Daar aangekomen wendt u zich tot de afdeling ‘Klare Taal’.

  2. Daniel, ik las wel dat Annemie naar jou doorverwees, maar ik heb op jouw blog vruchteloos gezocht naar het betreffende artikel. Ik heb dan maar het artikel bij Annemie gekozen waar er naar jou verwezen werd.

    Ik blijf het moeilijk hebben met die “typepad” blogs…

  3. @aïda
    Als Spoonerisme kan dat wel doorgaan, ja… en bedankt voor het linkje 🙂

  4. ***In welke sportdicipline zou jij naar de Olympische spelen gaan?***Wat zijn te grote fonts?***Wat wil die 1 zeggen? (dus niet januari)***’In Europa’ is boeiende televisie, maar ook heel veel verdriet van heel veel mensen***Brussel is het Wilde Westen***Begrijpt men jouw ironische mails dan?***Gelukkig zijn is beter dan de lotto winnen***

  5. Waarom eet jij altijd net één eetlepel te weinig? Je tuinaannemer zal zich niet aan zijn afspraak houden (het gaat sneeuwen). Hoeveel keer nog slapen is een aftelling en wat betekent die 1?
    Die te grote fonts slaan zeker niet op je blog en prettig gestoord en schoonheid kunnen wedijveren. De winnende cijfers verklap ik niet want dan is het niet meer spannend. En heb je wel een formulier ingevuld?

  6. Nog slechts 126 keer lekker slapen tot 12 juni. (Speciaal voor jou opgezocht in mijn agendaatje dat ik gratis bij 2x Knorr-bouillonblokjes kreeg. Ik nam één maal kip en één maal vis).
    Hopelijk heeft deze – toch erg moeilijke – berekening een ietwat positief effect op je moods van tegenwoordig).
    Potverdorie, je zou ze toch een klets op …. blote …. geven!

  7. ***WAAROM ZIJN DE TICKETS VAN EELS AL UITVERKOCHT VOOR IK TIJD GEHAD HEB OM ZE TE BESTELLEN?***Mijn tuinman komt morgen al verderwerken!***Nel, het is net erg omdat ironische mails NIET gesnapt worden***Blanche, ik mag dat extra lepeltje NIET opeten***Chelone, dat laatste werkt extra op mijn humeur***

  8. ***Wat wil die 1 nu zeggen??!!°°°

  9. 1 is vooruitziend en met de gedachte (die me momenteel iets minder aantrekkelijk lijkt) nog heel lang te bloggen: O6/1 is zesde aflevering van de eerste jaargang.

    (help ik ben niet normaal)

  10. Als je rechts bij ‘soorten verzuchtingen’ klikt op ‘cd’ of ‘boeken’ of ‘expo’, krijg je een overzichtje en dan zie je idd dat die dan heel mooi genummerd zijn. Had ik dus niet door.

  11. eels uitverkocht? Sta mij toe om mee te zuchten.

  12. Niemand vroeg zich in dit artikel af wat er nu precies in Londen en Parijs kon wat in Brussel niet kon.

    Dit dus:

    http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnenland/article/detail/355171/2008/07/22/Radar-op-politiewagens-spoort-gestolen-auto-s-in-een-mum-op.dhtml

    Nu het ineens wel kan steigert de bevolking en spreekt men van een politiestaat. (Zie reacties bij hoger bericht.) Terwijl we dit toch alleen maar kunnen toejuichen? In mijn ogen zijn er andere bigbrother toestanden, maar daar maalt dan weer niemand om.

    Aleen politie Brussel, wat bescheidenheid aub. U hebt het warm water niet uitgevonden. Integendeel, het wordt hoog tijd dat u eindelijk deze technologie gaat toepassen.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

