tv tip 08/1 – spraakmakers

SPRAAKMAKERS – 9 MAART – CANVAS

De voorstelling van “‘Dig, Lazarus Dig!!!’, het langverwachte nieuwe album van Nick Cave & The Bad Seeds was voor Canvas de aanleiding om Nick Cave te laten interviewen door Tom Barman.

Benieuwd of het gesprek tussen de op mij hoogst irritant overkomende Barman – ik vind ‘Nothing Really Ends” het beste Belgische nummer ooit, en heb 4 cd’s, ik vind hem dus wel stérk, ondanks zijn persoonlijkheid, dit terzijde – en het overgetalenteerde podiumbeest. Voor de liefhebbers: kijken! En ik durf er bijna om wedden dat het ook voor literatuurliefhebbers een interessante uitzending zal worden.

Op 1 mei a.s. in Vorst Nationaal. Ja helaas. Maar voor een artiest van dit kaliber begeef ik me met plezier naar een mega-concertzaal. Mijn ticket heb ik al op zak.

tv tip 07/1

3 reacties

  1. Ik ben best wel benieuwd naar de nieuwe Cave, het zou qua geluid ruwer zijn en terug grijpen naar vroeger werk. Voor Vorst pas ik wel, ben er vorig jaar twee keer geweest en dat was meer dan genoeg voor een paar jaren. Ik vind Nock Cave ook op het vlak van muziek en sfeer niet echt passen Vorst.

  2. ‘where the wild roses grow’ blijft mijn favoriete nummer.

  3. ‘k Heb al eens van zijn nieuwe album geproefd, en het is wederom een meesterwerkje! Lang niet zo goed als Let Love In, The Good Son of andere albums van dat kaliber, maar nog altijd met kop en schouders boven de concurrentie uitstekend.

    Bedankt voor deze tip trouwens, eindelijk nog eens een deftige reden om de televisie aan te zetten.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

