expo tip 08/1 – gelitin

GELITIN – LA LOUVRE – MUSéE D’ART MODERNE PARIS – VAN 1/03/08 TOT 30/04/08

Gelitin is een maf kunstenaarscollectief zoals er hier in mijn omgeving ook één rondloopt, maar dan veel beroemder/bekender. Door dat uit mijn omgeving leerde ik dit kennen en volg ik ze al een aantal jaren. Ik hou van zo’n mensen, ik ben dol op zo’n mensen, als ik minder materialistich was, lef en talent had zou ik zelf zo’n mens zijn.

Tegendraads, héél prettig gestoord, maar toch zich heel bewust op hun eigen manier afzettend tegen de maatschappij. Velen zullen dit zinloos vinden, maar voor mij hebben ze hun bestaansrecht. Meer nog, moéten ze er zelfs zijn, en zouden er nog veel meer moeten van zijn. Daarom allen daarheen, allen naar Parijs!

Bezoek hier de wondere wereld van Gelitin

Expo tip 07/1

Plaats een reactie

Nog geen reacties

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

