antwoord van een directeur

IK HOU (NIET MEER) VAN HEMA LALALA

Mijn liefdesrelatie met Hema is over. Na 45 jaar heeft Hema het zelf uitgemaakt. Schriftelijk, droog, standaard. Zonder persoonlijke betrokkenheid, zonder hart, zelfs zonder humor. Gevoelloos. De beloning voor zovele jaren onvoorwaardelijke trouw. De dank om het zo dikwijls door dik en dun te verdedigen. De tegenprestatie voor zoveel lovende woorden door de jaren heen. Over en uit.

Het antwoord op uw vraag:

Geachte mevrouw,

Het maken van keuzes ten aanzien van assortimentsveranderingen is helaas onvermijdelijk. Niettemin realiseren wij ons dat hierdoor bepaalde klanten teleurgesteld kunnen worden.

Het spijt ons bijzonder dat wij u hier niet meer mee van dienst kunnen zijn maar vertrouwen u hiermee geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

HEMA Consumentenservice

Ik ga op zoek naar een ander lief. En andere drop. Maar eerst mijn gebroken hart lijmen en mijn LDVD verwerken.

2 reacties

  1. En zelfs geen paar emmers drop om uw leed te verzachten?

  2. Voila, ’t gaat slecht met de Hema, zeiden ze net in het nieuws.

    ’t Zal ze leren. Hun trouwe klanten zo behandelen.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

