tv tip 12/1 – soul deep

SOUL DEEP – THE STORY OF BLACK POPULAR MUSIC – CANVAS – DONDERDAG 00.10 U

Ik heb de reeks nog steeds op video, opgenomen toen ze een aantal jaren geleden uitgezonden werd. Voor de muziekliefhebber die het nooit eerder gezien heeft, een nieuwe kans. Een zesdelige BBC serie over de geschiedenis van de zwarte Afro-Amerikaans populaire muziek. Als u nog meer aanmoeding nodig hebt: de serie is van de hand van William Naylor, de maker van “Lost Highway” (country) “Dancing in the Street” (Rock&Roll), “Walk on by” (popmuziek), Seven ages of Rock (Rock). De laatste drie eveneens netjes op video om regelmatig mijn muziekgeheugen op te frissen.

Do I need to say more?

tv tip 11/1

3 reacties

  1. o yeah

  2. Kan ik de video-opnames gedurende korte tijd huren/lenen ?
    het is ter vorbereiding van ‘Night of the Proms’.
    Dank,
    Jan Vereecke

  3. Alles voor het goede doel. Ik leen u met plezier mijn muziekarchieven uit. Adres kan u mailen naar blogderzuchten@hotmail.com


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

