simpele verzuchtingen 03/1

LOG MET TWINTIG EENENTWINTIG LINKS

Weet er nu eigenlijk iemand waar Anna zit?***Geshokeerd ben ik door de wetenschap dat 4,2 Nederlanders op 10 zijn in de fout gaande medemens gewoon dood wil. Echt diep geshokeerd. Wat voor een Nederland is mijn geliefd Nederland geworden? Doodstraf is primitief en barbaars, onmenselijk en een beschaafd volk onwaardig. Er bestaat geen enkele rechtvaardiging voor. Maar misschien zou men in België identieke resultaten hebben? Wat het er natuurlijk niet minder erg om maakt.***Ministerieel tumult omtrent de verkoop van aanstekergasflessen (vijf gewonden gisteren). Waarom geen bedenkingen of tegenwerpingen bij de rij-opleiding met vrije begeleiding? (twee doden vorige week)***Charlton Heston is overleden. Hij mag dan misschien een legendarisch acteur zijn, maar laten we niet vergeten dat hij vooral een fanatiek bepleiter was voor het recht op wapenbezit en een aantal jaren voorzitter van NRA*** Touring wil aankondiging van alle flitspalen en snelheidscontrole. Ik ben voorstander van het verrassingseffect***Ineens is het nieuws dat het niet pluis zit met ABX. Waarom zagen analysten én journalisten indertijd wel wat managers en politici toen niet zagen (of wilden zien)? Het verhaal van “wijsheid moet je leren”?***Hetzelfde geldt voor Managers van De Lijn. Elke buschauffeur kan je verzekeren dat de constante aanwezigheid van een tweede persoon in uniform (en dat hoeft geen politie-uniform te zijn) op de bus helpt!***Na het bekijken van de BBC reportage over de Scientology Church dacht ik er weer eens aan dat ik nog steeds geen antwoord heb op deze vraag en dat het adverteren nog steeds doorgaat***Denkt u maar niet dat u zomaar kan surfen op de internetverbinding van uw buur. Vreemd, ik wist niet dat dit een overtreding van de wet was***Het stokje van Margo dat er gekomen is door een reactie van mij is hier al beantwoord. Met gezonde nieuwsgierigheid geef ik dit door aan Ruben, Stoffel, Stijn**Details graag (in zoverre deontologisch mogelijk vanzelfsprekend!***Danku!***

Update: Fotoliefhebbers en avonturiers, lees toch ook nog eens de boeiende belevenissen van iemand met een minder saai leven.

3 reacties

  1. Ongelooflijk knap geblogd – meesterlijk gehypertekst! Ik heb de links niet (na)geteld (je titel nodigde daartoe uit)…, maar ze uit nieuwsgierigheid wel bekeken. Wow, een uitroep uit bewondering!

  2. Best wel veel werk hoor, al die links!

  3. […] naar waarheid antwoorden. ‘Zoveel mogelijk Engelse woorden gebruiken‘, klonk het in Aïda’s stokje. Ik werk op een marketingafdeling, dus in principe zou dat geen probleem mogen zijn – ware het niet […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

