eerste sollicitatie

SORRY MAAR WE KUNNEN U NIET GEBRUIKEN

Ik had het allemaal zo goed voorbereid. De hele week al. Er was geen vacature maar deze had ik de afgelopen week dag na dag zelf op een slinkse manier gecreëerd. Ik zag het al helemaal zitten. Een job met veel vrije tijd, waarin je zelf je werktempo kan bepalen én met glijdende uren. Op twee locaties, dus afwisseling ook nog. En maar één baas en dan de werknemer, ik. De verloning was minder, maar met zoveel voordelen en inwinnen van levenskwaliteit, bindt een mens al eens in.

Helaas had ik niet verwacht dat ik ook een praktische proef diende af te leggen. Zaterdagnamiddag. Totaal onvoorbereid. Het resultaat was desastreus.

Wie slaagt er nu in bloemkolen te laten aanbranden?

Huishoudster. Van twee huishoudens elk bestaande uit één persoon. Ik zag het al helemaal zitten.

Waar is de Vacature?

1 reactie

  1. Op de HRMafdeling worden steeds nieuwe sollicitatietesten bedacht. De bloemkooltest is de laatste nieuwe maar ze schijnt nog niet helemaal op punt te staan.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

