vooruit dan maar

IK SPRING VOOR EEN KEER OP DE BOOT

  • omdat ik geweldig van kwissen hou
  • omdat ik toch wel eens wil weten wie mijn blog zoal leest (en meedoet natuurlijk)
  • omdat het misschien de nieuwsgierigheid prikkelt en er eens verder zal gelezen worden dan het eerste artikel
  • omdat het leuk tijdverdrijf is voor een zondagochtend
  • omdat het niet altijd ernstig moet zijn
  • omdat er geen prijs aan verbonden is

KEN JE AIDA

VOOR DE LIEFHEBBERS: KWISSEN KAN JE OOK NOG BIJ

MENCK, SVEN, OSAHI, MIRTHE, MARGO, TANTIERIS

(met dank aan Menck voor de nieuwe “hype”)

17 reacties

  1. […] u ook Aïda, Menck, Osahi of […]

  2. Zal ik nu iemand anders ook eens laten spelen…….?

  3. Wow, 80. Ik lees je heel regelmatig, maar dat ik zo hoog zou scoren…

  4. Zou ik veel gegokt hebben om die 7/10 te halen?

  5. En óf ik Aïda ken: ik scoorde 100. Zonder trucare foefelare bovendien. 😉
    Hier zit een aandachtige bloglezer, yep.

  6. amai, wat een ontgoocheling. 6 op 10. maar ge ergert u ook aan tv volk dat slecht Nederlands spreekt. en ge zijt ook al vol lof terug gekomen met de campingcar van frankrijk.
    dus het had een 8 kunnen zijn.
    kussen.

  7. Ik durfde er echt niet aan te beginnen maar toch geen slechte score (80)

  8. pff, wat een makkie…

  9. Oei, 50. Kon beter…

  10. Vreemde resultaten. Kwis lijkt me te gemakkelijk, maar dan ook weer niet.

  11. Ik ga hier eerst nog wat verkennen, voor ik me aan je kwis waag. Het lijkt hier fijn te vertoeven.

  12. […] SVEN, OSAHI, MIRTHE, MARGO, TANTIERIS, AIDA, CHELONE […]

  13. Zullen we het bloggen maar laten en kwissen? (krant, WEbijlage,pc,tv,….)
    1. Wie is/was Eugenie Raspoed ?
    2. Wat is blogopadie kwisterax?
    3. Hoe lang bestaat het fenomeen diastratiale plegie?
    4. Wat is de som van de driehoeksvergelijking van het vierkant?
    5. Geef een voorbeeld van metafore resonate climatis?
    6. Hoeveel is het gewicht van 5 km?
    7. Wanneer is de anthecedent prior aan de Demer?
    8. Als 675487 6768 noten zijn, hoeveel bakstenen hebben we
    dan nodig?
    9. Tel het aantal spelers van de uitvoering van 4de fuga van het
    ballet van exquisen van Bag op bij het aantal hoeken van de
    helix pollus.
    10. Wie de banaan heeft, eet ze op.

    Oplossingen voor 15 oktember te verzenden naar aïda

  14. De banaan zit in het oor van Ernie

  15. Wow, 6/10, zonder alles grondig te lezen. Dat ga ik dan NU wel doen, sie.

  16. Ik moet je bijtreden: Deugt niet, dat kwissysteem 😛

  17. […] lijkt het me sterk dat iemand 100% scoorde terwijl ze mij (naar mijn weten) nooit in real life gezien heeft. Ofwel heeft ze gewoon […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

