de aardappelautomaat

DE MEEST REVOLUTIONAIRE UITVINDING VAN DE 21STE EEUW

Een geweldige vondst vind ik dat, die aardappelautomaten. In mijn dorp zijn er minstens drie. En daarmee zijn we denk ik een voorloper of een unicum. Zelfs in een stad als Brussel heb ik het nog nooit gezien, deze aardappelenzelfbedieningservice. Uiterst handig wanneer je onverwachts zonder aardappelen zit. Net zoals met brood.

En natuurlijk heb ik al eens uitgetest wat er gebeurt wanneer je het geld niet EERST in de bus steekt. Of ben ik weer de enige die zich dat afvroeg?

6 reacties

  1. En????

  2. Yes dat is een gat in de markt …

  3. De busklep gaat open en daaruit klinkt een krakend oud stemmetje: “Eilaba!!!!! EERST betalen of kan je niet lezen!!!” Je ziet door de brienvenbus nog net de bebrilde ogen van een bijklussende gepensioneerde die achter die poort zit.

  4. Als je in een koffieautomaat eerst geen geld steekt, dan gebeurt er gewoon niets, maar dit is blijkbaar een nieuwe generatie sprekende automaten. Tja, sommige dorpen zijn nu éénmaal vernieuwender dan andere.

    Ps. zijn dat lekkere aardappelen? Dan verander ik van leverancier want ik betaal in dendelhaize 3 euro voor een zakje van 2 kg.

  5. Lekker en goedkoop! En je steunt de plaatselijke neringdoeners. Mooi meegenomen. (Maar EERST het geld in de bus doen!)

  6. hé, da’s niet ver van waar ik woon. Telkens ik langs de patatten passeer, ben ik erg gecharmeerd. Wat een vertrouwen! Heel schoon vind ik dat!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

