de marktleider

U HEBT ééN NIEUW BERICHT

Op 18 mei ben ik twee maand weg. Twee maand. Over fatsoen gesproken.

From: pxxx@xxx.be
Subject: Fwd:
Date: 14 mei 2008 19:04:10 GMT+02:00
To: xxx@telenet.be

Dag Gerda,

Door een aanpassing aan de server wordt gerda@xxx.be intern doorgestuurd naar accounts@xxx.be.

Kan jij iedereen verwittiggen dat je (bedrijfsnaam)mail niet meer werkt?
Ik kan privé-mails die erop toekomen nog wel forwarden.

Met vriendelijke groeten,

De kleine aandeelhouder ( ->dit staat er niet maar zo lees ik het wel)

Verwittiggd. Dat bent u bij deze. Mij niet meer mailen. Daar. ‘Z’is ribedebie, naar Walibi’.

1 reactie

  1. Moest daar niet bij:
    “Ik had op je blog gelezen dat je nog steeds op onze server kon en daar een aantal zeer nieuwe ***gecensureerd*** voor vrt en vtm, kon lezen, vandaar dat ik ook ontdekt heb dat je mail nog werkte…”
    Hhahahahahaha!!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

