tv tip 14/1 – chelsea flower show

BBC2 ELKE DAG VAN 19 MEI TOT 24 MEI 20.30 U

Had ik vorig jaar geweten dat ik nu een zee van tijd ging hebben dan had ik mijn kaart besteld. Hoogdagen voor de tuinliefhebbers, elke dag rechtstreeks te volgen op BBC. Ooit ga ik er zelf naartoe.

Lid worden van The Royal Horticultural Society kan ook. Helpt altijd om tijdig kaarten te bekomen wat voor dit jaar trouwens al veel te laat is indien u nog wou proberen. Voor 40GPB krijg je tuinadvies op maat en een interessant tijdschrift. En een lidkaart. Als dat niet deftig is.

tv tip 13/01

1 reactie

  1. Hoe kan dit toch! Kom ik hier al voor de tweede keer op twee dagen aanwaaien met de zachte lentewind, en waar valt mijn oog op, na Koen Fillet en daniel: op de Chelsea Flower Show die ik net gisteravond zomaar zappend ‘binnenwandelde’. Je hebt volkomen gelijk: heerlijk, die wondermooie tuinen! Ik ben blijven kijken. Veel groenpartijen met hier en daar een toets wit, zie ik beelden terug. Eén enkele kleurentuin. En water, veel waterglans ter weerspiegeling van hemel en groen.

    Je bent geweldig, Aïda! Wat hangt ‘er’ nog in de lucht tussen de Blog der Zuchten en The Sausage Machine. Tiens, staat dit juweel niet op mijn blogroll. Daar schrik ik even van …


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

