de mensen

BERICHT AAN DE ROBOTTEN

Gisterenmiddag bevond ik me even op de derde planeet links van de maan. Verkeersflits op de autoradio: “Opgelet, er wordt ons gemeld dat er MENSEN lopen op de ring ter hoogte van Wemmel. Nogmaal, waarschuwing: er lopen MENSEN op de weg!!!!” Ik weet niet waarom, maar ik moest daar heel erg mee lachen. Mijn fantasie sloeg op hol. Het klonk absurd. Alsof we allen aliens waren in onze ruimtetuigen en er een groot gevaar dreigde onder de vorm van primitieve volkeren die ons in grote getale kwamen aanvallen. Zo werd het paniekerig aangekondigd.

Maar ik kan u gerust stellen, ik was net toevallig in de buurt, de MENSEN zagen er heel onschuldig uit. Die dekselse bejaarden met hun caddy’s maken niet enkel de post en dendelhaise onveilig. Nu ook al op uw ring!

1 reactie

  1. Ze waren waarschijnljk op zoek naar die matras die er naar het schijnt ook ergens lag.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

