de afkoeling

“WAT DENK JE, AIDA, WAT GAAT ER NU DOOR JE HEEN? “(100X)

Men geraakt niet uitgeschreven over Mijn Restaurant. Daarom was ik zelf niet van plan er ook nog iets aan toe te voegen. In plaats van me echter over alles wat ik hierover lees mateloos te ergeren en allerhande blogs te vervuilen met mijn commentaar, vat ik het beter hier kort samen. Ik heb potverdorie zelf een blog.

De uitzending van gisteren is wat mij betreft alweer een dieptepunt in de tv-geschiedenis. Dan dacht ik dat ik ondertussen wel alles gezien had. Kan het nog onproffessioneler, idioter, stunteliger, overbodiger, slaapverwekkender, vervelender, debieler, langdradiger, triestiger, geldslikkender. Eén schaamteloze geldaftroggelarij.

En ik blijf maar niet begrijpen dat iedereen ook effectief SMSt!!

“Jelle wat zou je doen als nu ter plekke je restaurant zou afbranden en je zou al de gasten die er dan zouden eventueel kunnen zitten en die zouden zeggen dat het lekker is en voor je zouden kunnen stemmen maar dat dan niet meer zouden kunnen doen omdat ze zouden moeten vluchten uit je brandend restaurant, wat zou je dan doen Jelle?”

‘t Was zelfs niet eens grappig…

Voor de vervollediging er wel even bijvermelden dat ik nog nooit Sara en andere VTM programma’s gezien heb, dus ik kan niet écht vergelijken.

Ik hou mij hart vast voor de VTM-versie van de Italiaanse droom.

6 reacties

  1. […] Aïda vond de uitzending een dieptepunt in de tv-geschiedenis. […]

  2. VTM kijkers moeten echt geduldige mensen zijn, dit slaapverwekkende, vervelende, langerekte programma werd dan nog om de haverklap onderbroken door reclame. Na afloop denkt een mens terecht: waarom lees ik niet gewoon morgen in de krant wie de winnaar was!

  3. De apotheose moest ik van mijn dochter bekijken. Het zou spannend worden!
    We hebben ons danig verveeld, potsierlijk,verlegen.
    Hoe we naar zoiets blijven kijken? Waar is ons intellect?
    Ik bezweer het, ik laat me nooit meer vangen!
    Ik blog nog liever!

  4. Ik hoef dus al niet boos te zijn op mezelf omdat ik mijn tijd vergooid heb. Verschrikkelijk vind ik dat: de stem van het volk per sms. De volgende parlementsverkiezingen kunnen misschien ook per sms gehouden worden. Maar ik vrees dat het volk dan zal beginnen morren over de prijs van die smsjes.
    Jammer, “mijn restaurant” begon nochtans veelbelovend. Kan de bloggemeenschap niet oproepen tot een smsboycot?

  5. en dan ben ik blij omdat ik sinds 1 jaar, drie maanden en 27 dagen geen tv meer heb. Want dan had ik kijken en ondergaan misschien ook niet kunnen laten omdat ik anders niet ECHT zou weten waarover ze het in mijn beroemde “kwaliteits” onlinekrant hebben als ze schrijven over “Leuven wint” (ondanks “onzeker en wat saai”).
    MegaWendy is trouwens ook nogal surrealistisch van hieruit. Zeker nu ze bevallen is van Wolf. Ik zie haar daar al liggen in heur pakje.

  6. Typisch dat zulk ‘programma voor het grote publiek’ eindigt met een Belgenmop: het Belang van Limburg drukt de verkeerde sms-code af zodat de Limburgse finalisten misschien daardoor de overwinning verspelen 😛


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

