in alfabetische orde

ALL ITEMS (+1000)

Is er nog iets gepubliceerd in blogland tussen 13 en 30 juni dat de moeite waard was, waar ik absoluut moet kunnen over meepraten of wat wereldschokkend nieuws was?

Ik geraak namelijk niet door mijn reader. Ik zit nog maar aan de N, waardoor ik momenteel 713 van de + 1000 berichten van na mijn vakantie overhoud. Waarvan alweer 45 nieuwe berichten sinds gisteren bij de blogs die ik wel al doorgenomen had.

Dus bij deze een dringende oproep aan alle blogs die beginnen met A tot M: is het mogelijk u een paar dagen te onthouden van nieuwe publicaties?

Of toch gewoon maar tout court alles “markeren als gelezen”? Ik heb hier namelijk ook nog twintig kranten, vijf tijdschriften en zeven video’s liggen.

7 reacties

  1. Je kunt natuurlijk ook een selectie maken van blogs… 😉

  2. In het lijstje staan ook 3 items van blog der zuchten. Die mag je toch in mindering brengen? Nog 710….

  3. Als je je eigen blog al niet leest!

  4. Dat éne ongelezen bericht van op mijn eigenwijze tuin daar in uw reader, dát zou je best toch lezen.

  5. Verbeuzel uw tijd niet met andere blogs. Lees mijn blog!

    Was getekend

  6. Op mijn blog moet je alvast niet gaan lezen. Niet, zeg ik u.

  7. Beetje sneu dat je print screen niet tot de M gaat. Nu weet ik niet of ik met je vraag rekening moet/moest houden.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

