in antwerpen – tips voor trippers 02/1

IS NIET IN LEUVEN

Kijk, dat ziet er nu wel weer heel schoon uit en al en Royal De Luxe zorgde ooit met “Petits Contes Chinois revus et corrigés par les nègres» voor de mooiste theatervoorstelling die ik ooit gezien heb, dus ik ben al lang fan én ik ga eens kijken. Verder mag daar heel veel reclame voor gemaakt worden en mag het voor een volkstoeloop zorgen (behalve als ik er ben), maar zag ik iets soortgelijks als dit nu niet zo lang geleden ergens anders? Of werkt Merle (F) ook voor Courcoult?

2 reacties

  1. Ik vroeg me ook onmiddelijk af of die twee iets met elkaar te maken hadden.

  2. […] Over welke stad gaat […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

