kleuterschool

OF POLITIEKE VERANTWOORDELIJKHEID

Jantje: Neen, neen, ’t is ik niet die dat moet doen. ’t Is hij.

Mieke: jamaar neen zenne, ik moet dat ook niet doen, zij hebben gezegd dat ze dat gingen doen.

Polleke: ah neen juffrouw, eerst gingen zij dat doen en nu zou ik dat moeten doen maar ik doe dat niet zenne!

Pierke: awel maar ik doe dat ook niet hoor, ze moeten dat nu niet op mij schuiven, dat ze het zelf doen.

Zonet in het journaal. En ondertussen zitten de kranen vol asielzoekers en onze politici in Italië en Frankrijk.

3 reacties

  1. Yvette zegt tegen Michelle tok-tok
    Michelle zegt tegen Maria; “Listen very carefully, I shall say this only once…. tok-tok !
    De drie samen zingen kot-kot-kedijk.
    Waar zitten ze ? Wie zijn ze ?
    Heeft namelijk zelfde spektakelwaarde als het journaal en brengt nog iets op ook.

  2. thie resistanse is in the kot. Welkom Yvonne Yvette en Michelle.

  3. En Pierke zei ook nog tegen Polleke: “als ik dat niet krijg van u dan ga ik u dat van mij niet geven”. En Janneke zei tegen Mieke: “Als Pierke dat niet krijgt van Polleke dan ga ik ook niet aan jou geven wat Polleke wilt van u en wat dat ik heb, ne ne.”

    Kleuterschool inderdaad.

    Wanneer gaan de partijbelangen eindelijk ondergeschikt worden aan het algemeen belang van de bevolking?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

