raf & mich in de kringloopwinkel

HOE WORD IK EEN ECHTE VREK?

Waarom brengt iemand het boek “Hoe word ik een echte vrek?” van Hanneke van Veen en Rob van Eeden naar het kringloopcentrum? Beviel het vrekkig zijn hem niet? Meer nog, waarom brengt iemand het boek “Hoe word ik een echte vrek?” met een handtekening in van Raf en Mich van Komil foo naar het kringloopcentrum? Waarom laat iemand überhaupt het boek “Hoe word ik een echt vrek? handtekenen door Raf en Mich van Kommil foo? Was hij/zij op hun optreden en stonden in dit boek tips om je vrekkig te gedragen op een concert? Was dit het enige boek dat hij/zij steeds bij zich droeg, als een bijbel en liep hij/zij Raf en Mich tegen het lijf zomaar op straat of op een Brussels terras? Verkopen Raf en Mich dit boek op hun signeersessies? Houden Raf en Mich zowieso signeersessies? Zijn Raf en Mich echte vrekken (geworden)? Lazen ze dit boek zelf? Zijn ze fan van Wesley? Wat ging er door hun heen toen ze onder deze titel hun handtekening zetten? Hadden ze daar dan eigenlijk wel een bedenking bij?

En waarom is het boek “Hoe word ik een echte vrek?” afgeprijsd van 0,45 € naar 0,20 €?

3 reacties

  1. Geen idee waarom. Een uniek stuk voor 0,20 €. Je zou er een vrek voor worden…

  2. Voor de prijs van 0,45€ raakten ze het aan geen vrek kwijt.

  3. Hahaha, doet mij eraan denken dat ik een kookboekje met pastarecepten heb, gesigneerd door JP Van Rossem. 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

