dank u

SOMS ZIT HET AL EENS MEE

Wanneer je bijvoorbeeld na het winkelen terugkomt in de drukke betaalparking en je merkt dat je het linkerraam van je wagen volledig laten open staan hebt, je auto niet op slot gedaan hebt en er niets verdwenen is. Zelfs niet je laptop, je gsm, je ipod en je overlockmachine.

Dan neem de die zoveelste diepe krassen op je bumper (wit!wit!) door weer even die paal die zo in de weg stond bij het parkeren compleet te negeren, er met plezier bij.

Waarmee een mens al niet tevreden is, de dag van vandaag.

Van contentement krijgt u er een mooi filmpje/lied bovenop.

8 reacties

  1. Sorry, maar dat was geen eerlijkheid. Niemand had gezien dat je raam openstond 🙂

  2. Je gaat het ook nooit leren hé…

  3. U bent rijk. Bezit U al die spullen?

    Was getekend

  4. Een zucht van opluchting.

  5. Ik ben ooit naar een avondvergadering gefietst en toen ik een paar uur later opnieuw thuis was ontdekt dat ik niet alleen vergeten was af te sluiten maar ook dat ik de sleutel er aan de buitenkant op had laten zitten.

    (nog een geluk dat ik op een pleintje woon)

  6. Ik moet mij excuseren voor mijn titel. Ik heb me namelijk gerealiseerd, wanneer u de titel ontleedt, dat, vermits ik jullie (“u”) bedank, ik er van uit ga dat jullie potentiële dieven zouden zijn, wat geenszins zo is, omdat ik jullie bedank lijkt het dat ik blij ben dat U, trouwe lezer, niet gestolen heeft.

    Anderzijds kan u de titel natuurlijk ook beschouwen als dat ik potentiële misdadigers aanspreek zomaar in het ijle, zonder er van uit te gaan dat dit lezers van mijn blog zijn. Dit alvorens iemand van plan was mij een proces aan te doen wegens smaad. Een mens kan niet voorzichtig genoeg zijn de dag van vandaag.

    Tot zover mijn diepgaande analyse van de titel van het blogstukje van gisteren. En nu over tot de orde van de dag.

    (Voor de niet-goede verstaander: deze reactie is onzin maar dan ook weer niet want in wezen houdt ze steek)

  7. Whaaw dan heb je wel echt geluk gehad…:-)

  8. Misschien hebben dieven gedacht dat het een valstrik was en zijn daarom overal afgebleven? 🙂
    Dit leek hun teveel van het goede.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

