dit is een automatisch blogbericht

SPREEK UW BOODSCHAP IN NA DE BIEP

Wanneer u dit leest ben ik er niet. Dan zit ik alweer in één of ander buitenland.

Het programmeersysteem in WordPress is handig en ik maak er regelmatig gebruik van. Maar deze keer wil ik het nadrukkelijk vermelden om twee redenen.

Tot mijn grote tevredenheid stel ik vast dat de laatste weken om een mij onbekende reden mijn bezoekerscijfers weer in zeer fel steigende lijn gaan.  Dat wil ik zo houden. Voor de lezers die hier dus nog niet zo lang komen: ik laat soms al eens een paar dagen niet van me horen, maar komt u zeker terug.  Soms laat ik wel drie keer per dag van me horen! Overmorgen staat hier alweer een geprogrammeerd stukje.

Ik wil u ook al meegeven wat er op het programma staat voor volgende week, een teasertje ahw.

  • Alles wat u altijd al had willen weten over blogreclame
  • Het belang van een diploma bij vijftigplussers.
  • Moet de burger de toezichthoudende taak van de politie overnemen?
  • Examenuitslagen bij de Gemeente. De bewijzen openbaar!
  • De Oosterweelverbinding: een herhaling van de geschiedenis?
  • De job van je leven!
  • De machteloze burger
  • Filmbespreking Loft
  • Expo tip
  • TV-tips

Het is mogelijk dat dit programma wijzigt door de actualiteit.

Tot zondagavond zal ik hierdoor dan ook niet in de mogelijkheid verkeren om jullie reacties te lezen, zelf te reageren of mijn mailbox te raadplegen.

’t Is maar dat u het weet.

Tot zondag!

*Biep*Biep*Biep*

7 reacties

  1. Veel plezier en inspiratie in het buitenland!

  2. Goed idee! Ik vertrek maandag ook voor een weekje op internetloze vakantie…

  3. En dit is een automatisch reageerapparaat.
    Als u een reactie wil op blogreclame, druk dan 1
    Wil u een reactie op….
    om af te sluiten , klik weg

  4. Buitenland… *zucht*

  5. Mooi vooruitzicht, zoals we het van jou gewoon zijn, al steiger ik bij het zien van een steigende lijn…

  6. dit is een automatisch antwoord, ik ben in het buitenland, elke dag trouwens

  7. @Daniel: dit wordt alweer een zaak voor het klachtenloket, die speechtechnologie (“Spreek en uw boodschap zal correct genoteerd worden!”) werkt duidelijk nog niet zoals het hoort.

    😉

    (Ik steiger zelf ook, in het vervolg ga ik enkel nog voor stijgende lijnen!)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

