u zoekt een job?

WIJ ZOEKEN MEE!! (VERVOLG)

Vorige vrijdag vind ik in mijn werkschriftje de uitnoding van de VDAB dat ik de vorige donderdag verwacht werd in de werkwinkel.  Die afspraak had ik verkeerdelijk voor de komende donderdag ingeschreven in mijn agenda (’t was nu toch herfstvakantie?!). Lichtjes in paniek – ik ben niet in het land dus ik kan ook niet onmiddellijk persoonlijk gaan – bel ik naar de werkwinkel en beken eerlijk dat ik die afspraak uit het oog verloren ben (“Ik word zodanig goed opgevolgd, mevrouw, dat ik het zelf niet meer kan volgen!”).

– Ah, ik heb er uwen dossier nekeer bijgepakt toen ge nie op uw afspraak waart!

Donder! bliksem! Daar gaat mijn uitkering waar ik nog niet eens aan toe ben…

– En? Kunnen we een nieuwe afspraak maken?

– Ge moet nie meer komen, gij. Ik heb gezien dat ge al genoeg begeleiding krijgt! Maar meldt gij dat dan wel aan xxx van de 50+jobclub!

Mmmm, wat een toeval. Heeft ze dat nu echt uit mijn dossier afgeleid? Of  heeft ze mijn blog gelezen of heeft Frank haar gewoon mijn brief doorgestuurd???

2 reacties

  1. xxx van de 50+jobclub! Geef j e die ook al kusjes?

  2. Kun je nagaan hoe dik we al met elkaar zijn daar op die club!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

