de tijd van het jaar

EN HET VALLEN VAN DE BLADEREN

Neen, zegt ze tegen zichzelf, dit jaar moei je je er niet mee. Het kriebelt, ja, maar lààt het van reacties te geven op andere blogs over dit onderwerp. (O, dat is alweer te laat!) Je legt geen links naar andere blogs die er al over schreven. Neen!! Je giet dan ook geen olie op het vuur door net nu dat stukje te posten wat je al zolang had willen publiceren maar waarvan je degene aan wie je een vraag gesteld hebt nog steeds de kans wil geven om toch nog te antwoorden, al wacht je al bijna twee maand op een antwoord en heb je hem al eens herinnerd aan je vraag. Neen, je zet het nog niet op je blog, die mens heeft het druk.  Je voelt het toch al op je sokken aankomen wat er zal gebeuren wanneer je er weer je neus zal insteken. Denk toch aan vorig jaar!

Niemand gelooft het immers wanneer je over dit onderwerp iets schrijft dat het niet voor jezelf is (neen, ’t is voor mijn eenzaamheid!) of niet uit verbittering of frustratie, maar om systeempjes in vraag te stellen. Neen, niet doen!!

Tegen beter weten in:

Wilt u het vandaag nog lezen of toch liever eerst een stukje over mijn (hilarisch mislukte) pogingen tot ondernemingschap? Of laat ik het eerste maar helemaal rusten onder het motto “dingen waar we boven staan”?

6 reacties

  1. Je wilt het gewoon vertellen maar wacht op ons om je het expliciet te vragen. Vandaar bij deze: vertel het ons alsjeblief!
    😉

  2. Ik lijk wel JMDD. Wachten tot het goed uitkomt…

    🙂

  3. Dit lijkt op een spanningsboogtest!

  4. Als het die bepaalde, jaarlijks weerkerende, verkiezing betreft: hou u vooral niet in. Weet echter dat in blogland alles peis en vree dient te zijn en kritische noten nauwelijks tot niet geduld worden.
    O ja, het zijn absoluut ‘dingen waar we boven staan’, maar net daarom kunnen we “superviseren”, hè. 😉

  5. Ja Aïda, wie A zegt moet ook B zeggen. Hoewel die C (hilarisch ondernemerschap) mij ook mateloos nieuwsgierig maakt.
    En die mijnheer hierboven, die met de naam van een kraan, heeft gelijk: toezicht uitoefenen en op het juiste moment de schuif opentrekken is geen privilege van jmdd.

  6. Dju, ik wou dat je me er niet op gewezen had. Ik zou ook zéér graag met geen woord over deze verkiezing reppen, heb er ook nog niets over gelezen op het tiental blogs dat ik volg, hopelijk blijft dat zo en kan ik me inhouden.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

