goed nieuws!

WIE ZOEKT DIE VINDT!

Ik heb een job!

In Tokio. Ik ben zomaar aangenomen zonder de taal te kennen. Direct goedgekeurd! Het enige wat ik moest doen bij het sollicitatiegesprek was mijn horloge gelijkzetten met die van de directeur die enkel Japans sprak maar toch begreep ik hem. Niet de taal, maar hem en zijn gebaren. (GO NOW!! TIME ZEROZEROZEROZERO!! wat in het Japans klonk als: あなたの時計をセット) En ik kreeg een reuze digitale klok mee naar huis, ze is zo groot als een aktentas. Die moet ik strikt in het oog houden. En verder exact (!) op de seconde op tijd zijn op het werk. Met medebrenging van die digitale klok.

Wat ik verder precies moet doen bij dat bedrijf weet ik nog niet.

Daarvoor werd ik net te vroeg wakker.

8 reacties

  1. Volgens mij zal uw opdracht erin bestaan: “de tijd inhalen”.

  2. Een intrigerend en veelzijdig filmpje!
    Vanmorgen werd ik steenrijk wakker. Twee seconden later volgde de kater.
    Vanaf nu slaapt dat beest niet langer op mijn bed, zeg ik u.

  3. Misschien zal je elke seconde moeten noteren?

  4. Stond je horloge wel op tijd?

  5. Zouden er veel files zijn naar Tokio?

  6. Je kan alvast beginnen om te leren je te dematerialiseren. Zo geraak je snel een makkelijk op je werk.

  7. Het was toch geen boeiend vooruitzicht. Gelukkig werd je tijdig wakker.

  8. Wat een leuk artikel! Dromen … Japanse (!) onderzoekers kunnen ze detecteren in onze hersenen, heb ik ergens gelezen.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

