de volgende, vlug wat

ER IS NOG ZOVEEL TE DOEN

Het afgelopen politieke jaar lijkt enkel uit flashbacks te bestaan. Leugens – ontslag eisen – ‘k heb er niks mee te zien! – tis mijn schuld niet maar die van hem! – Het vel is gered – weir doen voesj! Alweer één. En tegelijk bloklettert men telkens weer “nooit eerder gezien in de politieke geschiedenis!

Spijtig dat iedereen geoccupeerd is door kerstvakantie, kerstshopping, het bezoeken van Kerstmarkten, het optuigen van zijn eigen huis en een bezoek aan dat andere huis, quality time met zijn familie en honderdeneen andere dingen, ik zou anders eens een oproepje doen om massaal de nationale luchthaven te bezetten ofzo wegens malcontentement over de mensen die verondersteld worden ons land degelijk te besturen. Maar ik heb het zelf ook zo druk. En ik hou niet van massabijeenkomsten, grote menigten en veel volk. En eigenlijk ook niet van groepen en het bijhorende gevoel. Dat soort kritische activiste ben ik.

Zucht.

4 reacties

  1. Zó herkenbaar!

  2. Geen familie en geen verplichtingen met kerstmis.
    Happy me?

  3. wacht nog even met die luchthaven
    please

  4. Elk land (lees: kiezerskorps) krijgt de leiders die het verdient. Zeker in dit land, waar er nog een stemplicht geldt. Misschien moeten kiezers maar eens écht gaan nadenken voor ze bolletjes beginnen kleuren.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

