een witte kerst

OM VAN TE DROMEN

Dat ter gelegenheid van de handelsbeurs tijdelijk opgerichte dolfinarium waar er geen dolfijnen en zeehonden optreden maar als tinnen speelgoedsoldaatjes verklede ijsberen die rechtop lopend in een grote parade afwisselend om en om met echte majorettes met witte botjes en zwaaiende stokjes hun opwachting maken en waar ik geen verkoopsstand krijg maar mijn chips en sigaretten moet verkopen aan een minitafeltje in een hoekje van het geïmproviseerde café. Heeft iemand onder jullie dat al eens bezocht? Ik zou namelijk willen weten of die ijsberenshow de moeite was.

(In tegenstelling tot Flora onthou ik omzeggens AL mijn dromen. Ik durf  ze echter zelden vertellen.)

3 reacties

  1. De show is niet doorgegaan, Knut wou niet, te verwend zeggen ze.
    Voor mij een pakje met peper.

  2. Ik kon de handelsbeurs niet bezoeken want ik moest op twee beesten letten, meerkatten of zoiets. De ene wilde voordurend mijn reeds verminkte pinkje afbijten en de andere wou mij wurgen!

  3. Opschrijven die dingen! Desnoods breng je ze onder een valse naam uit. Dat wordt een compleet nieuw literair genre! *jaloers op je geheugen*


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

