kabouter wesley

DT-FOUTEN IK KAN DAT HOREN

Omdat dit er vandaag in geslaagd is me heel erg te doen lachen. Heerlijke onzin. (Ik weet niet of ik dit hier zomaar mag tonen maar dat zal ik dan rap ondervinden.)

KABOUTER WESLEY –   DOOR JONAS GEIRNAERT

kabouterwesley1

Op een dag

help help

wat is er poes?

ik ben geen poes, ik ben een varken

oei pardon

Dat is niet erg, ik ben gewoon slecht getekend”

wat is er?

ik heb varkenspest ze willen me dood doen

oei

even later

goeie middag

goeiemiddag

wij zoeken een varken dat dringend verdelgt moet worden

verdelgd is wel met een d hé

ja?

in die zin wel ja

wij zoeken een varken wacht eens… hoe hoort gij dat?

ik kan dat horen dt-fouten

zeverd nie

zevert nie…

wij zoeken dus een varken dat dringend moet worden afgemaakd

afgemaakt

ja seg zaag

wij hebben niets gezien wij zijn gewoon kabouters

echte

het voortvluchtige varken lijkd op een slecht getekende poes

zo: (afbeelding slecht getekende poes)

lijkt

wij hebben niets gezien

okee toch bedankd

bedankt

(geen tekst)

okee de list is gelukt

zijn ze weg?

bedankt dat we uw boom mochten gebruiken

graag gedaan

hoera nu ben ik geret

!!

gered is met een d

wachd eens filip

kijk eens

(geen tekst)

dat is hed varken!!! welkgeen we zoeken!

volgens mij is het een poes

oei wij sterven zonder reden

Joepie het varken is weer geret

Einde

3 reacties

  1. Geniaal!

  2. geweldig! ik wil meer!

  3. Hehe

    Ik heb ook een blog aan KB opgedragen.

    Het is zo geweldig droog/flauw/whatever dat het terug grappig wordt!

    De filmpjes op Man bijt hond vind ik ook zéér geslaagd.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

