over vriezen

EN DOOIEN

Mijn mailbox puilde deze morgen alweer uit met de perfecte jobmatchen speciaal afgestemd op mijn profiel en geselecteerd op maat door mijn VDAB, zijnde magazijnbediende bouwmaterialenfirma, medewerker besteldienst grootbakkerij, assistent dierenspeciaalzaak en administratieve duizendpoot bij een grootwarenhuisketen.

Mijn vier sollicitaties zijn alweer de deur uit.  Mannen, ik kom er aan!

(Ik zaag, ik weet het. Die mensen doen ook maar hun werk zeker… ’t Is te zeggen, het systeem. Volgens mij is het enige criterium dat in de VDAB-computer gehanteerd wordt het diploma, maar dit geheel terzijde…)

En voor de duidelijkheid, de toon van dit logje is sarcastisch.

4 reacties

  1. Sommige mensen zijn wel zooo breed inzetbaar…

  2. hey kreeg ook net brief van VDAB wat één verspilling ik ben al Sinds september werkzaam. En werk tot eind juni. Ik kreeg brief met interessante werk aanbiedingen. Man man man. IK WERK!

    • ja, dat heb ik inderdaad ook al van andere mensen gehoord. Moet nochtans niet moeilijk op te volgen zijn.

  3. Die van de VDAB, tot daaraan toe.

    Van Vacature krijg je ook af en toe en mailtje. En ja, soms zit daar wel iets interessant tussen.
    Interessant aar steevast over datum. Dát vind ik pas frustrerend.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

