accordeonfile op de E40

VANAF VANDAAG EEN AUTO MEER!

Op de dag dat bijna geheel werkend Vlaanderen op winter en zon vakantie is en in Aalst de maandagstoet door de straten trekt begin ik er aan. Dit feest is afgelopen. En dat is eigenlijk maar goed ook, ik heb er zin in.

Al zal  het wel geen schitterende Slumdog Millionaire (de enige van alle genomineerde films die ik al gezien heb) oscarwinnendachtig project zijn waar ik mijn bijdrage ga aan leveren , toch heb ik een vermoeden dat ik me zes maand ga amuseren.

En dat al werkend!

8 reacties

  1. Ik hoop dat je ook na die zes maanden je amusement kunt voortzetten. Succes gewenst!

  2. Klinkt goed…ga ervoor!

  3. Meer moet dat niet zijn.

  4. Je hoort weer tot de actieve bevolking. De eenmalige premie zal je wel ontlopen zijn. In de eerstkomende weken hoef je je dus niet meer te ergeren. M.a.w. je ergbaarheidsfactor zou nu toch herleid moeten zijn tot een hogere pijngrens.

  5. Voila zie, G, je bent vertrokken!

  6. […] gekocht? Hoeveel vogels zingen het al uit? Hoeveel vensters staan er al open – alle zuchten uitgezucht? Hoevelen hebben al voor een lentekapsel gekozen? Hoeveel dagen duurt het nog voor de forsythia […]

  7. Ik twijfel er niet aan dat je rechtvaardigheidsgevoel overeind blijft. Laat het Systeem je niet op de knieën krijgen. Veel werk- en andere vreugde in de komende maanden!

  8. goed voor jou aida !


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

