prutsers

Al een week ben ik zenuwachtig. Al een week denk ik dat ik niet zal aan de verwachtingen voldoen. Al een week ben ik bang dat ik zal flateren. Al een week denk ik dat ik het ganse project zal verprutsen door een fout. Dat heb je wanneer je tien maand thuisgezeten hebt en je zelfvertrouwen compleet ondermijnd was door een ontslag.

En dan is er dit gepruts en dit en dit en dit. Onbekwaamheid en geflater in zaken die er echt toe doen. Onverschilligheid en nonchalance. Onkunde en onwetendheid. Is er iemand begaan? Is er iemand gemotiveerd? Is er iemand die zich geëngageerd inzet? Neemt er iemand sowieso de verantwoordelijkheid?

En ik lig wakker om het welslagen van een luchtig projectje in de amusentssector. Zucht.

Plaats een reactie

Nog geen reacties

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

