welke taal wanneer

STEUNPUNT TAALWETWIJZER

Onder het motto “Hoe vermijd ik klachten?” (Op een website van de Vlaamse Overheid)

“Bij gebrek aan een gespecialiseerde medewerker is het voor ons voorlopig onmogelijk om uw vragen en klachten te behandelen. Wij hopen evenwel dat we u spoedig opnieuw van dienst kunnen zijn. Voor algemene informatie en adressen van andere instanties en wetgeving over het taalgebruik kunt u nog steeds terecht op onze internetsite (www.taalwetwijzer.be). Onze gratis brochure De taalwetwijzer — welke taal wanneer? kunt u ook via e-mail blijven bestellen of downloaden “.

Een ding moet ik ze nageven: het is duidelijk. En eerlijker dan wél een mailadres op te geven en vervolgens nooit of te nimmer te reageren.

Advertenties

3 reacties

  1. Weer een vacature!

  2. […] Die vind ik hier en daar en kijk en zie toch, en ook nog overal waar de meisjes zijn! Laat een reactie […]

  3. Sinds 1 september is het Steunpunt Taalwetwijzer opnieuw bemand. Vragen of klachten zijn welkom via de Vlaamse Infolijn (telefoonnummer: 1700) of via taalwetwijzer@vlaanderen.be.

    Thomas Leys
    Steunpunt Taalwetwijzer


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s