vier weken. vier weken?

CRISIS TREFT OOK BLOG DER ZUCHTEN

grafiek

Een baan en bloggen, ik vraag me af hoe ik het vroeger combineerde. Ik had meer werk, meer verantwoordelijkheden, meer stress en toch stond er  quasi elke dag een nieuw logje. Nu komt het er gewoon niet van. Grote ergernissen zijn er genoeg maar ik heb geen zin om ze onder woorden te brengen. Het is té. Wat kleine ergernissen maar die zijn eigenlijk de moeite niet om me druk over te maken. Grappige verhalen maar die kunnen niet. Bedenkingen over de dagelijkse luchtige ledigheid of de ledige luchtigheid (daar ben ik nog niet aan uit) waar ik verbazend goed in berust maar van dewelke ik niet zeker weet of ik ze wel in de openbaarheid kan/mag gooien. Ik ben er nog niet aan uit.  Het is desastreus voor mijn zorgvuldig opgebouwde bezoekerscijfers. Het komt wel terug. Mijn blog en ik en mijn drive om te bloggen. Hopelijk bent u er dan ook nog.

11 reacties

  1. Je staat in mijn google reader dus ik houd je in de gaten!

  2. Idem, al sinds december te kampen met verkoudheden en bronchitis en daarbij ook nog eens druk op het werk en andere schrijfverantwoordelijkheden.

  3. Ook hier sta je in de Google Reader en pas als een weblog maanden aan een stuk niet meer wordt bijgewerkt, vliegt die eruit.

    Bloggers zijn ook maar mensen – we kunnen niet altijd inspiratie hebben om over wat dan nog te schrijven. Bovendien moet het kwalitatief toch nog wat voorstellen (en verlagen we ons niet tot de Pfaffs onder de bloggers hè).

    En wat die verzuchtingen betreft, dat mogen écht wel ook eens plezante verzuchtingen zijn. Daar gaan we jou niet op afrekenen hoor, integendeel!

  4. Bloggers ook maar mensen? Daar gaat alweer een illusie die ik mij met graagte voor de ogen hield 🙂

    Geen google reader voor mij, ik ben één van die mensen die elke dag naar hetzelfde lijstje blogs surft, ik hou van de verrassing. Bij deze, Aïda: deze hardnekkige klant raak je niet zomaar kwijt.

  5. We zullen er zijn.

  6. Ik ben er nog … ik zal hier blijven. Zo lang jij er bent.

  7. Innige deelneming. ’t Is op mijn stek van hetzelfde laken een pak.

  8. Niet onlogisch als de meesten je in hun reader hebben staan.

  9. Pas deze blog gevonden…. Ik ben er nog steeds.

  10. sorry, de meesten zijn er over eens dat het herstel pas voor 2010 is 🙂

  11. […] elders heerst er stilte, blogmoeheid, irregulariteit, eindes, andere prioriteiten of de sporadische comeback. Wo bistu bleben, mijn […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

