toogklapke in het dorspcafé

OP DE ZEVENDE DAG ONDER DE REYERSTOREN

Goh seg ik ben vandeweekgevallen, ik heb me nogal zeer gedaan zenne

Allee jong en waar hebde u just zeer gedaan?

Awel aan mijn schouders poef ik val en poef iemand erop

Amaai, mag ik dat nekeer zien?

Ja, kijk, maar veel is er niet te zien, dat was ingetaped enzo

Amaai amaai

We zijn dan ook nog nekeer een mojito gaan drinken

Go alle jong met uw vrienden, en in Cuba dan nog!

Ja, maar ik mag da niet senne, kben daar niet echt voor… ik kan dat zelf beter maken..

Allee, geef me nekeer dat recepteken… en sebiet gaan we dan nog een koffieken drinken, met mojito!

“De zevende dag blijft op de eerste plaats een eigentijds discussieprogramma over de actualiteit in de breedste zin van het woord: politiek, maatschappelijk, cultureel en sportief”, staat er op de website. Ook na de vernieuwing.

In de breedste zin van het woord. Zucht. Zucht.

Zucht.

6 reacties

  1. Verdorie!
    Ik heb het daarnet ook gezien. Maar nu ik het zo uitgetiept zie, besef ik plots hoe belachelijk het was. Een echt koffieklets.
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.

  2. wie was aan het woord?

  3. Axel Daeseleire en Indrahahahahaha Dewitte

  4. En hebben jullie gezien hoe ze verleden week Chabot zat binnen te draaien?

  5. Indra: ‘Axel, ben je niet bang in stereotiepe rollen te vervallen? Zoals Samson & Gert bv., die kunnen ook geen andere rol meer spelen.’

    Axel staat, compleet aannemelijk, met de mond vol tanden…

    En verder bestond dit interview uit alweer dezelfde vragen (Axel, ben je in het echt ook zo’n macho? – al 100 keer hebben ze hem dat gevraagd).

    Zelfs op de regionale zenders zie ik betere talkshows. Slecht slecht slecht

  6. Nog een geluk dat zuchten zo ’n deugd kan doen.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

