The big picture

VAL NU OMVER!

Vorig jaar ontdekte ik deze website door de verbluffende foto’s over de Olympische Spelen en sindsdien ben ik een trouw bezoeker. Vandaag van je sokken blazende foto’s over Afganistan, het verloren land, zoals het gisteren in Pauw&Witteman gesteld werd.

En kijkt u ook eens verder.

De fotoreportage bijvoorbeeld over de performance “The Berlin Reunion” van Royal De Luxe, het bekende Franse theatergezelschap. Begin oktober waren ze te gast in Berlijn ter gelegenheid van de 20ste verjaardag van de val van de Berlijnse Muur. Op Arte zag ik hierover een boeiende reportage,  de foto’s zijn hierop een fantastische aanvulling. Die details, die sfeer. Waw.

En terwijl ik toch bezig ben, via Do You Read Me!? (“Inspiratiemagazine over kunst, media en lifestyle”) een verrassend “Disney” filmpje. Zelfs (of net?) grote jongens vallen in herhaling.

(Moet ik me zorgen maken, ik lijk de laatste tijd nogal veel té enhousiast…)

1 reactie

  1. Neen, niets overdreven je enthousiasme voor die fotosite. Bedankt voor de link.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

