de economie heeft u nodig!

MAAR ZIT DE ECONOMIE OP MIJ TE WACHTEN?

In de Zevende dag verklaart Paul D’Hoore dat er in Vlaanderen bedrijven zijn zoals grote distributieketens en telecomgiganten die wel altijd mensen aannemen en altijd mensen zullen nodig hebben, en dat het er in 2010 nog meer zullen worden. Veel, heel veel. Altijd. Meer. Tussen de regels lees ik dus eigenlijk (hoor ik): “Zelfs een hond met een hoed op kan hier een baan krijgen.”

Ik kreeg vandaag een antwoord van een grote distributiesector: “Hoewel uw vaardigheden tal van mogelijkheden bieden, hebben we op dit moment beslist om u kandidatuur niet te weerhouden” (weerhouden, ja. Kunnen we dat ook eens afschaffen?)

Zegt dat nu iets over mij of over hen?

Plaats een reactie

Nog geen reacties

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

