drie op een rij

MOOIE DINGEN VOOR DE MENSEN

Aankopen al te lang uitgesteld en nu wordt het moeilijk kiezen aangezien ik mezelf op een regime van 1 CD per maand heb gezet en ook de nieuwste van Eels volgende week uitkomt en net toen ik me afvroeg hoe het nog met Tom MCrae zou zijn, lees ik dat hij volgende maand eindelijk nog eens een CD uitbrengt. Gelukkig zal die van Cat Power nog niet voor morgen zijn. En heb ik al lang tot heel lang àlle CD’s van Elbow, M.Ward, Bill Callahan en Bonnie Prince Billy. En dat de rest zich ook maar wat gedeisd houdt tot ik weer kan volgen.

(En neen, probeer me niet te overhalen, ik wil een cd, met een mooi kaftje en een boekje, en ja, ik laad die ook in I-tunes en leg nadien nog amper de cd op, maar als mijn computer morgen crasht en ik geen back-up heb van eventueel op I-tunes aangekochte nummers en cd’s dan ben ik alles kwijt en  ja, ik weet dat het dan mijn eigen schuld zal zijn en dat ik maar een back-up had moeten maken en ik besef dat ik dan ook al mijn foto’s en teksten zal kwijt zijn en zie wat Bent Van Looy voorheeft en stel dat daar nu net bij mij ook eens mijn eigen meesterwerk, uitvinding van de eeuw of het concept van het businessplan over het gat in de markt dat ik gevonden had opgestaan, ja dan ben ik dat kwijt en ik weet dat ik dat dan enkel aan mezelf te danken en dat ik dan zal denken had ik maar een back-up gemaakt, maar dan heb ik toch mijn CD’s nog om me te troosten….  Mm, zal ik misschien toch eens een back-up maken?)

Plaats een reactie

Nog geen reacties

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

