een telenetopzegpad

GAAT NIET OVER ROZEN (HOOFDSTUK TWEE)

(Lees hier hoofdstuk 1)

Zoals verwacht kreeg ik vandaag doodnormaal een aanrekenig van Telenet voor de komende periode, alsof er niks is gebeurd. Ze hebben dus zoals ze me aan de telefoon al zeiden nooit ofte nimmer een opzeg gehoord of gezien. Verloren gegaan.
Dat hebben ze wel want ik heb nu dus ook een bewijs dat mijn aangetekende zending uitgereikt is. Ik heb deze factuur dan ook onmiddellijk geprotesteerd.

Waarom verwacht ik dat het eerstvolgende schrijven van Telenet een aanmaning tot betaling van de geprotesteerde factuur zal zijn, met 7 € administratiekosten er boven op? Alweer een verloren gegane aangetekende zending.

Kosten van mijn opzeg tot nu toe: 5,29 € + 6,49 € + kopies en tijd.

Hieronder nog een boodschap van Minister Van Quickenborne. Aangetekend schrijven moét niet. Maar waar stond ik nu zonder enig bewijs?

Wordt ongetwijfeld vervolgd.

1 reactie

  1. Bij Mobistar zelfde problemen hoor! Naar aanleiding van hun brief dat ik wegens volgens hen ‘contractbreuk’ pleegde en 140€ moest ophoesten, heb ik mijn advocaat laten bellen. Tegen een advocaat halen ze het dus duidelijk niet. Ze vroegen dan maar of mijn advocaat eens alles wilde doorfaxen, gegevens enzo verder, dit heeft hij meteen gedaan, nu een 6-tal weken geleden denk ik. Hij heeft nog steeds geen antwoordt gekregen vanwege mobistar, maar ik heb wel al 2 rappels gehad, en daarbovenop een waarschuwing dat mijn naam op de zwarte lijst zal terechtkomen van Preventel, en dat ze een incassobureau zullen inschakelen waarvan de bijkomende kosten ten mijne laste zullen zijn. Zo je maar welke mafiabende Mobistar is!!Nu gaat het om een principekwestie, ze antwoorden niet op de door hen gevraagde fax, omdat ze weten dat zij in de fout zijn en niet de consument. Dus voer voor mijn advocaat, ik betaal niet!!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

