geen nieuws

LEKKER BIJGEPRAAT

Goh, wat zou ik veel kunnen vertellen.

Wat de Waalse politica die deze keer in de Walvis zat droeg onder andere. En met wie ze was. En hoe het met Freya en Willem gaat. En met de nieuwste filmrol van Veerle Dobbelaere en wat ze daarvoor precies moet doen. En alle details over het Luc Tuymans filmpje voor Klara. En hoe goed de nieuwe serie van Frank Van Passel en Jan Matthijs is. Ook nog iets over het programma van Rob Vanoudenhoven. En weer iets anders over Johan Terreyn. En over Caroline Gennez en een relatief bekende Vlaming.

Maar ik hou het lekker allemaal voor mezelf.

Ah, heerlijk die roddelsessies met (oud) collega’s en vriendinnen.

10 gedachten over “geen nieuws”

  1. Beste vriendin, ik ga u dat allemaal van mond tot mond vertellen, zo’n dingen zet je beter niet op papier.

    Mister Delaru, er is een hemelsbreed verschil: wij roddelen op niveau en houden het onder ons. En wat wij elkaar vertellen zijn feiten en niet minder dan waargebeurde.

    :-p

  2. ik eis een lange getailleerde e-mail of een spoedig skypegesprek of nog beter: dat je het hier allemaal eens uit de doeken komt doen geflankeerd door een fles wijn van een goed jaar. Wanneer kan ik u verwachten?

  3. Stel je voor: je zit in een schitterend decor. Iemand serveert parelende bollie, vergezeld van de meest exquise hapjes, maar op het moment dat je je hand uitsteekt, trekt hij glas en bord weg….awel é, ik weet ook veel roddels, maar ik zeg zelfs niet over wie nè!

  4. Vrijdag heb ik over 2 BV’s dingen gehoord van iemand die als beeldmixer achter de schermen werkt van menig TV-programma.
    Je zou eens moeten weten…

  5. ah, Damages, dat had mijn volgende tv tip moeten worden maar er is aandacht genoeg aan besteed in de pers.

    Voor wie het niet volgt op BBC, toch maar eens kijken vanavond!

Plaats een reactie